zaterdag 18 oktober 2008

fridaynight: espresso in de caffènation en stoemp met braadworst bij den John

Goed idee van de Vin om de vrijdag om 18u nog snel een espressootje te gaan drinken in de caffènation (http://www.caffenation.be/ of http://caffenation.blogspot.com/). Shotje cafeïne: en klaar om samen in Jeff zn "1992 - Maserati" mee te cruisen op zoek naar een goe restaurantje in 't stad.
Uiteindelijk in de "Réflectoire" bij den John lekker gaan eten: stoemp met kool en braadworst (mmm). De stoemp van den John is perfect voor de eerste koude (maar mooie) oktoberdagen! Doen!

De witte gehaakte tafelkleedjes uit oma's tijd brengen me meteen in de mood: haakwerk boven halen dus! Ik ben nu bezig met een omslagdoek in donker groene wol. Gekregen voor mijn verjaardag van de meisjes én een patroontje uit het boek "The Happy Hooker" (met complimenten van de Breiclubdames).

sofie

4 opmerkingen:

jawtheshark zei

het boek "The Happy Hooker"

Bestaat zo'n boek echt? Want ik denk aan iets anders bij de term "Hooker". 'k weet wel wat ze der hier mee bedoelen, maar toch. ;-)

Vincent zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Vincent zei

hier vind je de info over het boek

jawtheshark zei

Wel met een complete titel zoals "Stitch 'n Bitch Crochet: The Happy Hooker", zie ik wel in dat het een opzettelijke woorspeling is ;-)